Young Business Network Virtuele Borrel
Ben je al bekend met het Young Business Network in Arnhem? Het Young Business Network is een project, waarbij Facility Point Arnhem jonge ondernemers workshops, netwerkgelegenheden, persoonlijke coaches en een werkplek biedt. Een flexibele werkplek die ideaal is voor jouw eigen beginnende onderneming.
Om jullie kennis te laten maken met Young Business Network organiseert Facility Point Arnhem donderdag 28 januari een Young Business Network gratis virtuele borrel. Bij deze borrel kun je kennis maken met andere jong ondernemers en krijg je de mogelijkheid jouw netwerk uit te breiden! Daarnaast kun je bij dit online event een workshop naar keuze volgen volgen.
De Workshops
Tijdens dit event worden er drietal workshops aangeboden. Deze workshops kunnen jou, als (jong) ondernemer, een boost geven in de juiste richting. Benieuwd naar één van deze workshops? Of benieuwd naar onze virtuele borrel? Schrijf je dan snel in voor onze virtuele borrel!
-
Crowdfunding; Door Karel Rietdijk
Crowdfunding heeft door de jaren heen een plekje gevonden in het financieringslandschap van (startende) ondernemingen. Vooral omdat banken terughoudender zijn geworden met het verstrekken van financieringen.
In deze workshop wordt uitgelegd dat crowdfunding meer is dan alleen geld ophalen. Wist je bijvoorbeeld dat je het ook in kunt zetten binnen je marketing?
-
Personal Branding; Door Jeroen van der Sterre
In deze workshop ga je bezig met het ‘abc’ van Personal Branding. Zodra je weet wat je eigen merk is, dan pas is het tijd om je merk in de markt te zetten.
Personal Branding helpt je als ondernemer bij het vinden van klanten. Wat maakt jou uniek en waarin onderscheid jij je van anderen? Na het volgen van deze workshop weet jij hoe je jouw eigen onderneming goed op de kaart kan zetten!
-
Strategisch aanbod creëren; Door Manuela Warnar
In deze workshop ga je bezig met het creëren van een strategisch aanbod. Alles valt of staat bij je aanbod als ondernemer. Zit je in de dienstverlenende sector? Dan is het maar wat moeilijk om een aanbod te creëren dat bij jouw klant past. Want wat heeft je klant precies nodig en ben je daar wel van op de hoogte? Of kijk je naar je concurrenten om hun aanbod en prijzen te kopiëren en je eigen sausje er overheen te gooien?
Stop met kijken naar je concurrent en kijk naar je klant. Bekijk wat hij of zij nodig heeft en doe hem of haar een aanbod dat niet te weigeren valt! Hoe? Door strategisch na te denken over in welke fase een klant zit:
- Know – de klant moet je nog leren kennen
- Like – de klant vindt jou en wat je doet leuk.
- Trust – je hebt het vertrouwen van je klant